torstai 27. syyskuuta 2012

Addicted to you.

Moi taas !

Siiitä on taas aikaa ku oon täällä viimeksi käyny, pahoittelut siitä ! Mutta koulu on vieny kyllä mun ajan ihan kokonaan. Koulua ollaan nyt käyty melkeen 2 kk ja meillä oli se alku hirveen helppoa, 8-11 päiviä melkeenpä joka päivä .. Mutta nyt ku on alkanu olemaa 8-16 päiviä, ne tuntuu suoraa sanoen helvetiltä ! Ja ens viikolla alkaa vielä lukioki .. Hui miten mä selviän ! Sitä pitää käydä yks kurssi ennen ku mä saan sen lopettaa, eli 59 päivää .. Tarkkaa :D En tulis mitenkää jaksamaan tuota kaksoistutkintoa, joskus saattais olla jopa 8-17.30 päiviä ! Öäääh .. En edes ymmärrä mitä järkeä tuota oli ottaa :D Nyt kaduttaa, ja pahasti.
Ens viikolla se tosiaan alkaa, ja mulla ei oo yhtäkään kirjaa sinne .. Viikonloppuna ois vissiin niittenki ostelu.
Huomenna ois sotetoimin tentti (sosiaali&terveystoimi) johon oon muka reippaasti yrittänyt lukea, mutta siihe se on menny, että oon istunu facebookissa, puhunu puhelimessa & kaikkea muuta mutta en missää nimessä koskenu kirjaa ! Hyvin tää minunki koulu alko :)


Mutta muute mun elämässä ei oo tapahtunu paljo ihimeellistä ! Paitsi että voisin ottaa 14.9 ihan millon vaan takas <3 Ja oon huomannu, että ikävä on melkeinpä hirvein tunne mitä tiiän !
Ja ku sanotaan että naisten logiikkaa on vaikee ymmärtää, nii entä tää miesten logiikka ? Sitäkö on helppo ymmärtää ? :) Joopajoo, kaikkee muuta ku helppoo ..


Ootan vaan syyslommaa niiin innolla !!!! Lähen siis Helsinkiin ja Tallinnan risteilylle vissiinki Tiian & sen äitin kans, ja todellaki aivan huippua tulee :) Muutenki, pikku loma ei ois hirveen pahitteeks ! No onneksi huomenna alkaa jo viikonloppu <3

Maailman onnellisin täti.

Pikku Eikka 1 päivän ikänen !





Musta tuli tosiaan tätiki 3.9 pikku pojalle !

Mutta eipä mulla muuta :) Pittää nyt alkaa kirjotteleen hiukan useemmin, yritän aina keretä ku on vapaata !

 
Oon aivan rakastunu tähän biisiin ! Aivan huiput sanat :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti