sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Niin irrallaan me ollaan, ettei meistä koskaan yhtä saa, enkä silti osaa lähteä.

Moi !

Entä jos tärkeimmät asiat tapahtuu tällä hetkellä,
kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.
Entä jos kaikki se mitä etsit on sun edessä,
entä jos onnesi on nyt ja tässä valmiina.


Jotenki musta tuntuu että mun elämä ei nyt oikee mee miten pitäis, tai no sitähä sanotaa että kaikella tarkotuksensa, mutta nyt mä toivoisin että kaikki menis just toisin.
Jos ois mahdollista, haluaisin palata vaikka kuukauden taaksepäi, tekisin niin paljon asioita toisin. Mutta tuntuu niinku jotkut päivät ois vaan jotai unelmaa ku näin jälkeen päi aattelee..
Miks elämä ei vois joskus mennä silleen mite ite haluais, ees pari päivää ? Tai päivä. Oisko se liikaa pyydetty ?
Mulla on elämässä tasan 4 ihmistä jotka oikiasti tykkää musta tälläsena, saan olla oma itteni niitten seurassa ja ne toki mun, ja me ymmärrettää toistemme läpät ja näi :) Jani, Enna, Tiia ja Emma ! Ootte ihan huippuja :)
Mutta on mulla toki muitaki tärkeitä kavereita, mutta tuossa oli nuo ykköset ! Plus sitten vielä yks joka on tullu kesän aikana mulle hurjan tärkeeksi :) En kyllä tiiä miten pärjäisin ilman teitä ! Kiitti vain toverit <3
 Mulla ei tuu oikeestaa mitään mielee näi illasta että mitä kirjottaisin, vaikka päivällä oli kauhee määrä päässä kaikkia :D
Taas yks tylsä lyhyt postaus lisää !


Tätä kuunneltu nonstoppina tää päivä .. Huippu biisi, rakastan !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti