torstai 21. helmikuuta 2013

Jos sä tahdot niin olen virhe joita tapahtuu.

Moi !

Aika kuluu ja menee ihan hirveen nopeeta. Nyt on jo helmikuu ja kohta on kesä ! Siitä on aikaa ku oon tänne kirjotellu ja tää on nyt jääny ihan kokonaan mut kirjottelen tänne sillontällön ku tuntuu et pitää saaha puhuttuu :)
Mut mun elämäs menee kaikki tosi hyvin, paitsi tuo koulu joka nyt ei kauheesti yllättäny että mulla ei se hyvin mee.. Vaihoin sieltä kontinkankaalta kiiminginlukioon mutta en oo päivääkään katunu sitä ! Pitäs vaa yrittää tsepata ittee ja lukee kunnolla että sais sen lakin päähän :) Koeviikko ei menny nii mite piti.. 2 kurssia hylätty ja 3 pääsin läpi vitosilla ja kutosilla.. Matikan ja Kemiankurssin reputin, mutta ne ei vaa oo mun juttu enkä tuu ikinä tajuu niitä vaikka kui pänttäisin !
Tänää koulu alko 9:45 ja oon ihan varma et laitoin herätyksen mutta en näköjää koska heräsin 11:10 -.- Ja viiminen bussi meni kylälle 9:10, joten tää päivä on menny kämpillä chillailles ! No kyl tääki on iha jees mut mun piti tänää nähä yhtä kaveria nii seki meni vähä perseellee sit ku en pääse täältä mitenkää kylälle eikä toi apostolinkyytikää oo nii hyvä idea ku matkaa on kumminki se 8 km.. :D
Täs jotai kuvii ! :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti